fredag 13 april 2012

Hemma...

Hemma från det härliga man har haft! Helt otrolig vecka måste jag säga. Vädret var sådär, fick några soldagar iallafall. Men bara känslan att vara borta ett tag gjorde allt. Vi hann med massa. Åt alldeles för god mat samt efterrätter i mängder...Gissa hur många bananasplit jag åt?..,,vill inte berätta...det var min favorit på alla ställen.. fanns massvis med efterrätter men ändå jaa..banasplit skulle jag bara ha!!
Hotellet var helt underbart, nyrenoverat rum. Balkong med havsutsikt, sol från morgon till kväll.
Playa del ingles...vilket party ställe.. 3 favoriter till bartender hitta vi.. dom bjöd på hur många drinkar som helst... beställde vi 2 st fick vi 6st osv. Dom kom och shotta med oss medan dom jobba.. underbara utekvällar. Men vi förstår inte fortfarande varför man alltid fick sugrör? På varenda drink, oavsett om det var öl, cider, eller drink. Sjukt fula också.. typ sugrör man får på max och frasses.. haha

Hyrde en söt liten fiat en heldag och åkte runt överallt. San Augustin, puerto rico, Puerto de mogan, Las palmas osv. Otroligt vacker. Favoriten blev Puerto de mogan, vilken utsikt, vackert.

Palmitos park var också en mycket bra dag. Alla dessa djur. Delfiner...så fina..

Jaa.. som jag längtar tillbaka. Bara att boka nästa resa nu då:)

3 kommentarer:

E sa...

UNDERBARA bilder gumman!! Ser ut som du haft det jätte bra! Kan du komma hem snart! Du är jätte saknad här! PUUUUUSS!!

Anonym sa...

Vackert. Cran canaria är fint. Härliga bilder. Fin blå klänning du hade. Välkommen hem till kylan igen.

I sa...

Lovley! Vill också fara ! Roligt att höra att du trivdes! och med din pojke.<3